Gaustablikk FjellresortDer fjellet rammer inn opplevelsene

10-230 gjesterSpisende
Kan bookes hele døgnet
Eirik T. Andersen

Eirik T. Andersen

Head of Booking and Revenue

Velkommen til Gaustablikk Fjellresort – et sted der natur, komfort og ekte vertskap møtes. Ved foten av majestetiske Gaustatoppen finner du den perfekte rammen for bryllup, jubileer, bursdager og andre feiringer som skal huskes.

Hos oss finner dere elegante selskapslokaler med utsikt mot fjellet, storslåtte uteområder ved vannet og en atmosfære som setter prikken over i’en for enhver anledning. Vår kjøkkenfilosofi bygger på lokale råvarer og ekte smaker fra fjellet. Menyene skreddersys etter deres ønsker – enten dere foretrekker en uformell fjellgrill, en rikholdig buffet eller en elegant flerretters middag.

Vi har flere restauranter som gjør det mulig å velge akkurat den rammen som passer best til selskapet. Overnatting tilbys i både hotellrom, hytter og leiligheter – alt samlet i umiddelbar nærhet.

La fjellet danne bakteppet for deres neste feiring. Hos oss får dere ikke bare et selskap – dere får en opplevelse som varer.

3 forskjellige

Prispakker

  • Julebord 2025

    1.095 kr pr. kuvert

  • Selskapspakke

    Kontakt for pris

    Minimum 12 gjester

  • Firmamiddag

    Kontakt for pris

2 forskjellige

Lokaler

Fasiliteter

  1. Dobbeltrom
    85
  2. Grupperom51

4 forskjellige

Aktiviteter og teambuilding

Relevante steder i nærheten

Overnattingsmuligheter
Gausta Sportel
2.406 km
Aktiviteter og severdigheter
Gaustabanen
5.9 km
Gaustatoppen
5.9 km
Vemork/NIA
28.8 km

Lokasjon

Kvitåvatnvegen 372, 3660 Rjukan, Norge

Vilkår og betingelser for Gaustablikk Fjellresort

Generelle Bestillingsvilkår ALMINNELIGE BETINGELSER

Våre vilkår angående bestilling, betaling, endring, avbestilling, forsikring, rettigheter, forpliktelser, forbehold og personvern. Disse generelle vilkårene gjelder for varer og tjenester kjøpt fra Gausta Ski og Resort AS (heretter kalt “Gausta”) og andre som inngår avtale med Gausta i henhold til bekreftelsen (gjesten). Salgsbetingelsene utgjør sammen med din bestilling, bekreftet gjennom en ordrebekreftelse, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet. Disse bestemmelsene gjelder som bindende kontrakt for varer/tjenester kjøpt via www.gausta.com (booking.gausta.com), www.gaustablikk.no, eller Gausta-appen, via vårt callcenter, direkte fra agent, etc., og for opphold på våre utleieenheter. Bestillingen kan gjelde overnatting, heiskort, aktiviteter og kjøp av andre produkter og tjenester. Eller en kombinasjon av disse. Der det i disse salgsbetingelsene stilles krav til skriftlighet, er dette oppfylt ved bruk av e-post, SMS, brev, eller lignende. Ans. arrangør er Gausta Ski og Resort AS, Kvitåvatnvegen 372 3660 Rjukan, Org. nr: 891 680 422.

1. PRISER De avtalte priser er bindende for begge parter. Hotellet forbeholder seg retten til å foreta justeringer i prisene som følge av økte kostnader ved innkjøp av varer og tjenester, økte skatter og avgifter, eller ved andre forhold utenfor hotellets kontroll.

2. BETALING Betalingen foretas ved bruk av et kredittkort som hotellet aksepterer eller kontant i norske kroner. Resepsjonen avgjør om betalingen gjøres ved innsjekk eller ved utsjekk. Privatpersoner kan ikke innvilges kreditt (faktura). Faktura skal være avtalt på forhånd og godkjent av hotellet innen 3 dager før ankomst. Ønsker du faktura må du oppgi korrekt organisasjonsnummer og fakturaadresse. Kredittvurdering blir foretatt og et eventuelt avslag blir ikke begrunnet. Faktura sendes som PDF-fil på e-post. Forfall på våre fakturaer er 10 dager og ved for sen betaling påløper forsinkelsesrenter og gebyr etter gjeldende satser.

3. BESTILLING En bestilling er bindende så snart bestillingen er fullført og et bookingnummer er tildelt gjesten. Etter korrekt gjennomført bestilling skal du få en kvittering på e-post, forutsatt at du har benyttet en korrekt og gyldig e-postadresse. Kvittering vil inneholde alle detaljer ved ditt kjøp. Gjesten skal ta med seg bekreftelsen (trykt eller online) ved ankomst. Kontroller bekreftelsen du mottar, slik at denne er i henhold til bestillingen. Det er gjestens ansvar å kontrollere at ankomst- og avreisedato, samt alt annet som er av betydning for bestillingen, er korrekt. Gausta fraskriver seg ansvaret for feil som gjester gjør hvis de ikke har fulgt våre vilkår. Vilkårene beskytter deg som gjest, overnattingsstedet og selger som distributører.

4. AVBESTILLING OG ENDRING

Frist for avbestilling og endring av overnatting og andre produkter kjøpt via www.gausta.com, Gaustablikk Fjellresort, Gausta-appen eller vårt callcenter er 14 døgn (kl.16.00) før ankomstdato for individuelle bestillinger (0-9 personer for rom/frokost bestillinger) Ved avbestilling senere enn avbestillingsfristen er gjesten pliktig til å betale 75 % av opphold i den bestilte perioden. Avbrytelse av et bestilt opphold er å anse som avbestilling.

Avbestillingsvilkår for overnatting og pakketilbud (Grupper 10+, eller ved booking av event/ konferanse eller tilsvarende begivenhet)

• 10 uker 100% (inntil 100% av den originale ordren kan avbestilles kostnadsfritt frem til denne datoen)

• 6 uker 50% (inntil 50% av den originale ordren kan avbestilles kostnadsfritt frem til denne datoen)

• 3 uker 25% (inntil 25% av den originale ordren kan avbestilles kostnadsfritt frem til denne datoen)

• 1 uke 5% (inntil 5% av den originale ordren kan avbestilles kostnadsfritt frem til denne datoen)

• Avbrytelse av et bestilt opphold er å anse som avbestilling.

• Er oppholdet inkludert måltider (pensjon) så kan det ikke kreves fradrag for måltider som ikke inntas. Ved tidligere utsjekk blir ikke beløp for utestående netter refundert.

• Ved uteblivelse (NO-SHOW) er gjesten pliktig til å betale 100 % av bestilt opphold.

• Ved uteblivelse av allergier før ankomst, vil det komme ekstra kostnad for ekstra mat laget. • No-show: Ved uteblivelse (NO-SHOW) er gjesten pliktig til å betale 100 % av bestilt opphold.

Egne avbestillingsregler gjelder for aktiviteter som shuffleboard, leie av padelbane og flytende badstuer. Avbestilling må skje senest 48 timer før booket dato, for å få full refusjon. Avbestilling mindre enn 48 timer før ankomst belastes 100% Gausta Ski- & Snowboardskole og Gausta Skiutleie har avbestillingsfrist 4 dager før booket dato, for å få full refusjon. Avbestilling mindre enn 4 dager før ankomst belastes 100%. Bestillinger foretatt etter avbestillingsfristen er dermed bindende. Avbestilling skal skje skriftlig til hotellet. Endring av bestilling skal skje på e-post til hotellet. Forsikring Bestiller er selv ansvarlig for egne, relevante forsikringspremier som gjelder reise og bestiller- /leieforhold. For eksempel reise- og fritidsforsikring, samt reise og ansvarsforsikring.

5. DISPONERING Innsjekking skjer på Gaustablikk Fjellresort fra klokken 16.00 på ankomstdagen. Utsjekking er innen klokken 11.00 på avreisedagen, hvis ikke annet er avtalt. Nøkler hentes i resepsjonen ved Gaustablikk Fjellresort om annet ikke er informert. Mer informasjon finner du i bestillingsbekreftelsen, på gausta.com. Nøkkelutlevering: Denne vinteren introduserer vi en helt ny prosedyre for innsjekk på hytter og leiligheter. Gjester vil sjekke inn i en angitt bygning på destinasjonen, og på ankomstdagen vil man motta en SMS fra oss. Derfor ber vi vennligst om at telefonnummer oppgis under bestillingsprosessen. SMS-en vil inneholde en unik kode som vil låse opp en nøkkelboks i den angitte bygningen. Inne i denne boksen vil gjestene finne en hyttebok og nøklene til sin respektive hytte eller leilighet.

6. ANSVAR, PRISER & FORBEHOLD Som arrangør har Gausta plikt til å sørge for at gjesten får en skriftlig bekreftelse på sin bestilling og andre nødvendige dokumenter, at det informeres om hvordan betaling skal skje, og hvor nøkkel kan hentes, og at gjesten informeres om andre spørsmål som har betydning for arrangementet, og at arrangementet stemmer med beskrivelsen i bekreftelsen. Gausta har ikke ansvar for løfter som tredjepart kan ha gitt direkte til gjesten uten Gaustas viten, og som Gausta ikke har kjent til eller burde kjenne til (for sikkerhets skyld bør man prøve å få slikt skriftlig). Overnattingsstedet forbeholder seg retten til å foreta endringer i prisen som følge av økte kostnader ved innkjøp av varer og tjenester, økt skatter eller andre omstendigheter utenfor overnattingsstedet sin kontroll. Prisendringen skal umiddelbart meddeles gjesten.

7. FORCE MAJEURE Gausta og våre underleverandører (inkludert overnattingssteder) står ikke til ansvar for utilfredsstillende værforhold, stengte fasiliteter eller andre forhold som ligger utenfor anleggets kontroll. Hendelser utenfor Gaustas kontroll, for eksempel streik, lockout, brann, etc. som gjør det umulig å oppfylle forpliktelsene i denne avtale, gir rett til å heve avtalen uten erstatningsansvar. På bakgrunn av hendelser som ligger utenfor overnattingsstedets kontroll, har overnattingsstedet rett til å flytte leietaker til et likeverdig, eller bedre, bosted. Der det er mulig, skal leietaker informeres på forhånd om slike endringer. Slike endringer gir ikke leietaker rett til å unnlate å betale for oppholdet. 8. REKLAMASJONER Eventuelle reklamasjoner under oppholdet skal fremsettes overfor utleier på stedet. Ta umiddelbart kontakt, eller senest kl. 10.00 dagen etter ankomst, slik at mangelen/feilen kan rettes med det samme og med minst mulig ulempe for gjesten. Feil som først blir innberettet ved avreise eller senere, vil ikke bli kompensert økonomisk.

9. PERSONVERN Ved registrering av personopplysninger samtykker gjesten til at Gausta i egenskap av personopplysningsansvarlig, benytter opplysningene for å gjennomføre Gaustas forpliktelser overfor gjesten. Ved behov kan det være nødvendig å overføre opplysningene til Gaustas samarbeidspartnere, så som forsikringsselskap, hotell, tog-, fly- og busselskap m fl. Gausta benytter gjestens opplysninger for å kunne gi informasjon, tilbud og service rundt gjestens bestilte arrangement via e-post, telefon, sms og utsendelser via post. Gjesten kan også bli kontaktet for markedsføring og markedsundersøkelser. For mer informasjon, se Gaustas personvernpolicy (privacy policy) på www.gausta.com.

10. TVISTELØSNING Gjesten bes henvende seg til tilbyder dersom denne har noe å utsette på bestilt arrangement. Dersom gjesten og tilbyder ikke klarer å forhandle seg til enighet skal eventuell tvist vedrørende tidligere inngått avtale løses i lokal rettsinstans

Ingen binding eller betaling

Mere end selskabslokaler

Med Evarto får du adgang til både moderne kursuscentre og unikke selskabslokaler i hele Danmark, så dit arrangement får de bedste rammer.

Peter from our customer success team

La oss hjelpe deg med å hente inn de beste tilbudene

Start ditt søk og oppdag mer enn 950 steder fordelt over hele Norge